جستجو
Loading
  • پرسشنامه سنجش رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات

  • سنجش میزان آگاهی مراجعین:

  • بسیار نامناسب نامناسب تقریبا مناسب مناسب کاملا مناسب
    1-3 اطلاع رسانی در مورد محل مورد مراجعه برای دریافت خدمت
    2-3 اطلاع رسانی در مورد ارائه دهنده خدمت ( نام متصدی انجام کار)
    3-3 اطلاع رسانی در مورد زمان مورد مراجعه ، مراحل انجام کار
    4-3 اطلاع رسانی در مورد دارک لازم و فرم های مورد عمل
    5-3 اطلاع رسانی در مورد مدت زمان انجام کار
    6-3 اطلاع رسانی در مورد مکان استقرار واحد پاسخگویی و سامانه دریافت شکایات
  • بسیار نامناسب نامناسب تقریبا مناسب مناسب کاملا مناسب
    1-4 مهارت و تخصص لازم ، رعایت قانون و عدالت
    2-4 مسئولیت پذیری ، نظم و انضباط کاری
    3-4 تا چه حد به رفع مشکل یا رسیدگی به شکایت خود در این واحد اعتماد دارید؟
  • سنجش میزان اعتماد و رفتار با مراجعین

  • بسیار نامناسب نامناسب تقریبا مناسب مناسب کاملا مناسب
    1-5 رعایت ادب ، احترام و نزاکت در برخورد با ارباب رجوع
    2-5 سرعت و دقت در انجام کار
    3-5 تمایل مثبت در ارائه خدمت به ارباب رجوع ، اراستگی و پوشش مناسب اداری
  • بسیار نامناسب نامناسب تقریبا مناسب مناسب کاملا مناسب
    1-6 پاکیزگی و نظافت اداری ، محل مناسب جهت استقرار ارباب رجوع
    2-6 اگر مشکلی در این واحد سازمانی برای شما پیش آید یا شکایتی مطرح کنید تا چه حد به رفع مشکل یا رسیدگی به شکایت خود اعتماد دارید؟
Loading
  • میزان رضایت از پرتال وزارتخانه





  • نحوه استفاده از سرویس های زیر

  • علاوه برسرويس ها و اطلاعات آماري، چه نياز ديگري داريد؟

  • کیفیت درگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

  • انتقادات و پيشنهادهاي خود را در مورد بخش هاي مختلف در كادر زير وارد نماييد:

طرح پس زمینه
اندازه اسکین
اندازه فونت