شعار سال جهش تولید
شعار سال جهش تولید
جستجو

سیدمصطفی فاطمی

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی

مشخصات فردی

اطلاعات تماس

  • تلفن مستقيم: 66582233
  • نمابر: 66582155
  • ايميل: M.Fatemi@mcth.ir

سوابق تحصیلی

  • لیسانس علوم اقتصادی (اقتصاد بازرگانی) 

سوابق اجرایی

  • شهردار تفت 1396-1397

    مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان یزد 1397-1400

     

شرح وظایف

  • دفتر  بازاریابی و تبلیغات گردشگری

    1-  اجرای مفاد کلیه اسناد گردشگری دو یا چند جانبه منعقد شده میان جمهوری اسلامی ایران با طرفهای خارجی از طریق مکانیسمهای تعیین شده نظیر کمیته های فنی مشترک، گروه کاری و ...

    2-    شناسایی همه جانبه ظرفیت های گردشگری کشورهای هدف جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه و ارتقاء روابط گردشگری کشور.

    3-  اقدامات لازم جهت برگزاری نمایشگاه­های داخلی و خارجی، جشنواره­ها، کنفرانس­ها، سمینارها و سایر رویدادهای گردشگری و ارزیابی میزان کارآیی و اثر بخشی آنها.

    4-  بکارگیری و اجرای طرح­ها، روش­ها و مکانیسم­های شناخت و توسعه بازار، اطلاع­رسانی و تبلیغات مطلوب در راستای افزایش ظرفیت های گردشگری.

    5-    نظارت و ارزیابی به منظور توسعه و توانمندسازی فعالیت دفاتر اطلاع رسانی گردشگری در داخل و خارج از کشور.

    6-    ارزیابی طرح ها، برنامه ها و فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی گردشگری و بهبود کیفی آنها از طریق ارایه راهکارهای پیشنهادی.

    7-  معرفی و شناساندن امکانات، تسهیلات و همچنین انواع مختلف جاذبه­های گردشگری کشور در قالب محصولات فرهنگی (پوستر، تیزر، لوح فشرده، رسانه های گروهی و ...) با همکاری سازمان­ها و واحدهای مربوطه و بهره گیری از فنآوریهای نوین اطلاع رسانی در داخل و خارج کشور.

    8-    نظارت بر برگزاری تورهای آشناسازی ویژه دست­اندرکاران گردشگری و اصحاب رسانه داخلی و کشورهای بازار هدف.

    9-   همکاری ، هماهنگی و نظارت بر برگزاری رویدادهای گردشگری توسط ادارات کل استانی و بخش های خصوصی در چارچوب مصوبات مقرر سازمان.

    10- استفاده از فنآوریهای نوین برای تبلیغات، بازاریابی و معرفی ظرفیت های گردشگری کشور با همکاری مراجع ذیربط.

    11-برگزاری، میزبانی و شرکت در نشست­ها وکمیته­های فنی مشترک گردشگری با مقامات و سفرای کشورهای بازار هدف.

    12-اقدامات لازم برای ایجاد ارتباط و حضور فعال در مجامع بین­المللی گردشگری و اجرای سیاست ها و    استراتژی های مصوب بازاریابی برای بازارهای هدف

    13-بررسی و ارایه طریق جهت گسترش  و توسعه کمی و کیفی فعالیت گردشگری با سایر کشور ها بالاخص کشورهای منطقه و کشور های اسلامی.

    14-ارایه طریق جهت حسن اجرای تعهدات جمهوری اسلامی ایران در اسناد مربوط به نشست های کارشناسان ارشد و وزرای گردشگری سازمان های تخصصی بین المللی.  

    15-تهیه و تنظیم برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در کشورهای خارجی و اجرای برند ملی گردشگری

    16-انجام هماهنگی های لازم در خصوص بهره گیری مناسب از ظرفیت های نهادهای مختلف نظیر رسانه ملی، شهرداری ها، ناوگان حمل و نقل و ... جهت فرهنگ سازی در زمینه سفر و گردشگری در میان اقشار مختلف جامعه.

    17-ایجاد بانک اطلاعاتی به منظور ثبت و ضبط اطلاعات کشورهای هدف و پیشرو در صنعت گردشگری و سایر بازارهای تحت مطالعه در بانک های مربوطه

    18-ارزیابی محیط بازاریابی در بازارهای هدف گردشگری ایران به منظور ارائه توصیه های لازم به بنگاه های  داخلی جهت توسعه روابط گردشگری کشور.

    19-ارایه بروشور، جزوات، پوستر، راهنماها و سایر محصولات فرهنگی با همکاری وزارت امور خارجه و سایر واحدهای سازمان به منظور معرفی قابلیت های گردشگری کشور، اطلاع رسانی و تبلیغات در مجامع و مراکز گردشگری خارج از کشور. 

    20-انجام اقدامات لازم جهت راه اندازی وب­سایت چند زبانه گردشگری، تهیه اقلام تبلیغاتی و تولید و پخش تیزر و فیلم های مستند از طریق شبکه های ماهواره ای برون مرزی با همکاری مراجع ذیربط در جهت ارایه اطلاعات لازم در خصوص مراکز و جاذبه های گردشگری کشور در بازار های هدف خارجی.

     

محل خدمت: معاونت گردشگری
طرح پس زمینه
اندازه اسکین
اندازه فونت